Wednesday, August 11, 2010

Posa dahhh

ha dah masuk bulan ramadhan. jadi selamat berpuasa kepada org2 yg berpuasa. pada memba2 hat tak posa tu, jgn sampai kena angkut dgn van jenazah dah la.

bila dah stat posa ni mmg tak sah la kalau tak pikiag pasai baju raya. kalau yg pempuan tu, takdan posa lg dok kalut cari kain dah. alasan kata takut takdan siap. padahai baju kurung dalam almari tu dah bersepah2.

posa haram tak penuh raya kalut takdak dah. heh~

baju raya aku lepas2 mcm biasa ja. beli minggu last posa. standat la tu. lebih kurang mcm ni la ku pakai



nk kata hensem tu takdak la sgt. tp kalau shah rukh khan tgk tu goyang lutut jugak la.

tiap taun mesti ada tema ja utk family aku. tahun lepas dah kaler purple. thn ni aku rasa aku nk yg lain dari yg lain sikit. aku nk kaler merah. pastu baju mau design yg grand sikit. aku rasa nk buat mcm ni



cukup grand

No comments: