Sunday, December 27, 2009

teori dan fakta sebelum 2010

  1. pempuan yg huduh mesti ada memba yg hot
  2. memba hot kepada pempuan yg huduh td mesti ada memba yg lagi hot
  3. hidup kita ni macam pokok. kena pilih yg dari akar yg banyak cabang tp last2 sampai kt buah jugak
  4. "kawan" adalah seseorg yg buat kita habis duit
  5. "parent" ada seseorg yg mengisi poket kita walaupun apa cara skalipun
  6. perempuan lebih sukar memilih dua org lelaki berbanding lelaki memilih dua org perempuan
  7. coklat hacks masih kekal menjadi coklat paling popular di malaysia walaupun telah 2 dekad aku mengenalinya
  8. perempuan yg berisi selalunya mempunyai suara yg sgt lunak. jadi awas kepada lelaki yg mendapat panggilan dari perempuan bersuara lunak. pikir dulu sebelum terkena. (teori ini 80% terbukti di malaysia, singapura, indonesia serta timur leste)
  9. hanya 3% wanita di malaysia ingin lebih gemuk. selebihnya hanya ingin terus kurus walaupun telah dilabel sbg mayat hidup, rangka bernyawa serta paris hilton.
  10. manchester united adalah kelab bola sepak yg paling diminati di malaysia dan juga yg paling dibenci di malaysia. sebab musababnya masih didalam kajian oleh pihak sirim malaysia
  11. spesis org utan semakin bertambah secara eksponen di malaysia terutamanya di bandar besar seperti kuala lumpur, johor bahru, pulau pinang dan jitra. spesis ini kebanyakannya diimport dari bangladesh, vietnam serta sri langka.
  12. perkataan yg paling kerap digunakan di dunia tetapi tidak mempunyai maksud adalah "hello". tetapi di malaysia terdapat banyak perkataan yg tidak mempunya maksud tetapi tetap digunakan seperti ooo, oi, ehh dan sebagainya. ini boleh menunjukkan rakyat malaysia selalu melakukan sesuatu yg tidak bermakna.
  13. setiap perdana menteri malaysia mempunyai agenda tersendiri seperti "wawasan 2020, satu malaysia dan sbgainya". tetapi tiada satu pon dapat dilaksanakan oleh mereka ketika mereka memegang tampuk pimpinan. di manakah semua itu? ia akan terus menjadi tanda tanya.

No comments: