Wednesday, March 10, 2010

arena tanpa arah tuju




gua ingt gua nk cover semenanjung sebelum gua kawin. gua nk pi semua tempat yg bintang2 kt dlm map tu. baru ni gua pi mersing ngn pekan. travel dgn budak2 yg takda akal tp peramah. plan xda. main sebut terus pi. mmg gua nk lempang gak la budak2 ni terutamanya fadel si kepala besar a.k.a director.

gua cool ja bila depa sebut jom pi mersing mandi pantai. gua follow ja. lepas sampai mersing depa sebut, jom pi pekan. gua maintain cool. follow lg. tp bila sampai pekan. depa sebut jom pi k.terengganu pastu kita pi cameron highland, balik ikut port dickson pastu baru kita balik skudai. time ni gua punya hati dah stat down sbb pi 5 org tp driver 2 org ja. tu pon gua driver kt jalan kampung ja sbb x payah pakai gear 1 sgt. gua bab2 berenti kt trafic light ni gua fail sikit. ada ka patut time lampu hijau ja, enjin keta si fadel boleh mati. kalau ikut gua, gua nk marah ja si fadel. x reti2 nk service kereta ke bro? tp gua maintain cool. gua pendam ja. simpan semua dlm hati sbb gua taw gua mmg baik.

4 comments:

fadhilakhmal said...

hahaha lancaw luu
lepas ni kita round the malaysia la
terbaik punya!

Loqy said...

haha. pasti! trenganu plak wei. dgn kelantan. kasi duit banyak, x payah plan. cantik!

Unknown said...

aku nak ikut, dok dalam bonet pon jadila hahaha.

Loqy said...

haha. jom. buat trip low budjet abad ini