Monday, May 11, 2009

1st day of evrything

hari aku terjaga dari tidur. kedegaran bunyi lagu akta angkasa dari handphone aku. aku ambik l handphone. ohh dah pukoi 8. aku bgn dgn mamai. ambik rokok isap mcm biasa. ambik mood sblm nk mandi. harini hari aku bertolak nk p geoglogy trip. bgn tu. aku kemas la sikit2 barang yg tinggai. pastu pi mandi. tgk jam awai lg. pukoi 9 baru. pastu aku ajak la memba aku pekena nasik lemak kt restoran aminah. nasik lemak ni la mknan ruji aku pagi2. penah jemu. tp xleh nk lwn nasik cik yam lagi. the best weh. hahaha

habeh pada mk ja. aku bergegas balik. ambik beg, drop kunci apa. aku nek la moto dgn brg yg bnyk nk pi jumpak ghazi. nk pi bg moto dgn brg sikit dkt dia. tinggai kt bilik dia sat. habeh pada tu trus pi fakulti sbb situ la tempat bertolak. lepas pada naik bas. xdak pa sgt pon. naik2 ja lepak2 sat, memba aku bukak kad. main la poker sa. pastu depa malas. sorg dok main psp. sorg dok on9. aku haram xtaw nk buat apa. so aku pasang earphone sony aku yg hanya tinggal sebelah dan reput habih dah getah dia. memba aku kata, "haa loq xpa reput sebab raji guna xpa. jgn reput sebab x guna". haha. aku guna earphone ni dari aku beli hp kot. sunyi la malam ku tanpanya. hahaha. pastu pasang ja lagu aku lena trus. sedaq2 dah dekat taman melawati, kl. trun la bas tgk depa kalut semacam. aku pon pelik. tgk2 lectrer kata kena panjat bukit tu. nk kaji batu quartz. neah. aku dok ingaq sorg dlm hati. bodo kot dia ni. dgn hotel x check in apa. dgn org baru bgn tidog dok suruh panjat bukit. dah la tinggi. tentative hat dia bg kata aktiviti stat besok. tgk2 harini dah stat. so maw xmaw panjat ja la xkn nk melawan. satgi fail bodo mcm tu ja. haha. tp bila sampai kt atas tu au rasa berbaloi gila. view sgt lawa. pucak tu tgh2 antara pemandangan kl dan empangan apa tah. sgt lawa!!. x sabag nk tunggu besok

**6 hari to go. tabah!

No comments: