Sunday, May 10, 2009

Happy!

harini aku terbangun dari tidur yg nyenyak bermimpikan maria ozawa. dengaq budak2 ni bising dok gelak2 sambey dok on9. sejak dua menjak ni bilik aku jadi port on9. dah mcm cc dah pon. haha. bgn2 ja. trus basuh muka. nk mandi malas. pastu pi kt meja. cari kotak rokok. jumpak2 ja kalot la bukak. dgn kecewa aku tgk. rokok habis. harem sungguh. ada ja ni org pow time aku tidog. haha. pastu dgn muka cool aku pow ja rokok roomate aku. marlboro light. walaupun x sesedap sampoerna kegemaran aku. aku balun ja. isap2 sambey on9. usha2 profile sama. bahagg. ym pon xdak org. bosan gila. trus aku ambik external harddick kesayangan aku. cucuk kt komputer. cari crita yg boleh dilayan. pastu aku ternampak chinese odessey. cita cina aku baru ambik dari toyak. on ja la crita tu. haram xtaw cita apa. tgk2 cita pasai journey to the west. dah la stephen chow blakon. mmg dok gelak sorg2 ja aku. hat memba2 aku suma dok tekun on9. habis ja crita tu aku pi mandi. kuag mkn kt kedai kassim masador. haha. balik on9 balik. komen2 kt myspace sikit. pastu xtw buat apa dah. aku lena la. hahaha. bak kata member aku. tidog tu 1 daripada 7 nikmat dunia. yah. besok bgn dgn hari baru rutin yg sama. bahagia!

No comments: