Saturday, June 26, 2010

Loqy in Wonderland : part 2

sambungan..

tiba-tiba, datang satu treler besaq kaler merah biru. gua agak konfius dngan kehadiran kenderaan berat tu. gua apa lg. kasi naik laju la. takut kena starlight dgn darth vader sebab menganggu kosentrasi dia nk poco-poco. gua punya juah time tu mmg takleh cerita la. rasa mcm naik hammer edisi lagi gagah. gua kasi lenyek clone2 trooper yg ada depan gua mcm lenyek semut ja.

gua punya excited naik tu rasa mcm naik lori optimus prime. gua pon dgn gatal mulut trus sebut "autobot transform".

*kokerkk kokerrkk bnyi sound effect transformers

tiba-tiba lori gua td berubah jadi moto kapcai. gua menyesal tak sudah. gua tgk side mirror moto gua. ada darth vader tgh ligan gua pakai light saber. gua tetap ek depan darth vader. gua pulas minyak full throttle. mmg makan asap la darth vader tu.

gua jalan ikut suka gua ja. gua tgk ada satu rumah atas bukit. gua sampai kt rumah tu ada la time nk masuk zohor dah.

p/s: nnt gua sambung kisah gua kt rumah atas bukit tu

No comments: