Thursday, November 4, 2010

adib berjumpa ponen

watak utama dalam cerita ini:


Adib Dee (anda boleh search di facebook)


cerita ini bermula apabila gua melawat adib di rumahnya di subang. pada suatu malam yang membosankan, adib telah mengajak gua pergi berjalan-jalan di kota raya kuala lumpur. jam pada masa itu sudah melewati pukul 2 pagi. sambil memberi idea tempat-tempat yang boleh menghilangkan bosan, adib telah disekat oleh polis di suatu sekatan jalan raya. mujurlah tidak ditahan walaupun polis agak muskil kanak-kanak sebesar itu mampu membawa kereta dan keluar pada lewat malam.

gua telah menyebut satu tempat yang "best" nak pi lepak, gua tgk time tu muka adib pon agak excited nk pi. sampai ja kat area tu, gua suruh adib kona kereta ikan dia tu masuk. "lorong haji taib 5" tertulis kat hujung jalan tu.

masa awai lalu tu, nampak la permandangan org-org jual ubat-ubat penguat seks yang mmg sangat diperlukan oleh adib. pastu kami teruskan lagi follow jalan tu. nampak balai polis. "argh mcm salah tempat ja ni", kata gua dalam hati. pada hujung blok tu, ada satu tangga. gua tgk mata adib tak berkelip dah time tu. ada awek lawa gila, hot, mengancam seksi. gua tgk adib time tu dah mula perejas seluaq dia bg betoi.

gua pelan-pelan bersuara.

adib.. tu ponen tu....

adib terus bawak kereta laju-laju tak ingt dunia.

p/s: siapa sangka gadis secantik itu adalah seorang ponen.


No comments: