Tuesday, October 20, 2009

kisah ringkas

osman: hye awk

rosnab: hye.. erm.. awk suka saya tak?

osman: (awat dia ni tiba2 tanya soalan mcmni). ermm suka la. awat?

rosnab: saja la tny. syg banyak mana?

osman: (isk dia ni tanya sropa dia tak tau ja). suka banyak2 la. ha awk suka saya tak?

rosnab: emm sbb awk ckp suka td, saya pon suka la

osman: (tudia nampak sgt suka aku sbb terpaksa ja) habis kalau saya kata tak suka?

rosnab: hmm saya pon tak suka la dah awk kata tak suka. awat?

osman: (nampak sgt dah kata x suka, xdak pendirian. tak pa aku test lg.) haaa mcmna kalau saya yg tanya awk dulu, awk nk jawab apa?

rosnab: saya jawab x suka. sbb malu.

osman:( dgn aku nak malu? betoiiinya. kalu mcm tu aku pon boleh gak). ohh macam tu saya pon tak suka awk.

rosnab: *&%#%^**%%^

lalu osman dimaki sepuas hati. padan muka dia. hahaha

p/s: pandai2 la ampa ambik pengajaran noh

4 comments:

anna said...
This comment has been removed by a blog administrator.
NUR AMEERA said...

ana kta ap?

~farah~ said...

weh po sama fomat updet kita..
tiru3...hehe~
rosnad mana pulak ni en osman...?huhu~

kucinglipat said...

haha. entry ini xda kena mengena antara hidup dan mati. hanya sebagai pengajaran kepada org yg dok becinta x ingt dunia