Wednesday, July 8, 2009

berfikir dan terus berfikir

skang aku banyak pkiag
pasai masa depan.
pasai masa kini.
pasai kehidupan.
pasai kawan-kawan.
pasai arah tuju.
pasai the coleslaw yg lama diam.
pasai four twenty.
pasai perhubungan dgn monster2 sekeliling aku.
pasai pelajaran yg terlalu sukar.
pasai family.
pasai hidup masa muda ni.
pasai perkara yg perlu aku buat utk memuaskn org sekeliling.

apa yg perlu aku pikiag. apa yg x perlu aku pikiag. tp xpa. aku terus pikiag dan pikiag sampai dlm penyelesaian. usaha tetap usaha. yah!

2 comments:

sillybilly said...

heh heran apa aku dengan pempuan hang?
lantak p kat dy.
dy kena sedaq kot sapa mula dulu dok ngata org len!
KESAYANGAN dy ni kot!
mananya aku nak sebok hai si myra hang 2 lah!
aku pon tak heran kot dy nak meluat aku.
kalau aku kata org cerita.
mcm mana alya cerita kat aku pasai hang, hang kata aku sebok jugak.
aku nak buat cena ha dah depa cerita.
dan masanya plak ak bukak mulut pasai pempuan hang dan pasai hang!
masanya ak bukak mulut bila hang tiba2 dok buat daje dengan hidup aku!
DAN.
hang yg ckp dengan pantas pawad bodo!
mai cn igt balek hang dok kata dy perabeh duet pasepa???
dan apa maksud hang semua tu bila dy dok p kl slu apa masalah hampa??
APA MASALAH hampa?
kononnya cinta ni musnahkan pawad la.
hidup pawad musnah sebab hampa la.
dan boleh senyum kot kalau tgk aku dengan pawad putus.
TAK SANGKA ADA MANUSIA JENIS MCM HAMPA!
TAK BOLEH TGK PASANGAN LEN HIDUP BAHAGIA.
dengki ja.
aik.
hang dapat 8a ka.
pandai la kan.
la neh mmg boleh tunjuk terer yg hang pandai.
nnt hang akan dapat balek la bodo hang yg slu hang ungkap dekat semua org yg sebelum ni.
TUHAN 2 maha ADIL gila :)
wat u give, u get back even u never want 2 give it pon!
:)

p/s : awat hang padam sbb pa? sbb takot dy baca la? takpa2.
bg dy baca, dengan komen2 hang skali hang padam, hang takmau dy tau hang yg mulakan perkataan belen?
patutnya b4 hang kata aku, hang pikiaq dlu org akan kata dekat kesayangan hang dlu.
dan habaq dengan awek hang, tadak masa aku nak followers blog pempuan hang.
pandai dy.
siap link aku followers lg :)
hebat :)
hehehe.
sapadia tah yg stalker kuat la neH?
ngeeee :)

sillybilly said...

oke la jgak tuleh karangan bang, dari dok tuleh sat menda ni sat menda ni. dok kata tiba2 dak plak.
plek!