Monday, July 6, 2009

*** is everywhere (puisi buat cik *** tercinta)

dia berada di mana2
dia terus menghantui jiwa mereka
dia senyap tp bernyawa
makinya membuat hati membara

sapa x kenal tu wat xtaw ja
bukan niat nk mengata
hanya nk lepas geram ja
kalau ang geram aku kisah apa

mula dia dok kata kita
kita kata balik dia bara
mula ungkit x tahwan hala
org bls sikit dia balas berjela

dok stalk blog, myspace org bila xdak reja
bila baca dia taw semua
pastu mai gadoh dok ungkit la reja dia
maupikiagbarahotak itulah pakwenya

p/s**setelah bersimpati dgn nasib rakan seperjuangan saya yg menjadi mangsa, tercetus idea utk saya meluahkan segala yg berada di dada. bukan nk lancar perang secara terbuka. ikut suka aku la blog aku hg nk kata pa. hahaha. awat aku dok ckp mcm puisi lg xtaw. hahhaa. kalau hg stalk dan terasa tu. mau pikiag ngn hg. muahahahahhaa. syg hg gila gila weh. muah muah muah.

No comments: